Deelnemen

Ontmoet ruim 30.000 aanstaande en jonge ouders in 4 dagen.

Wil jij als exposant jouw merk presenteren aan een geïnteresseerd en koopgericht publiek van ruim 30.000 aanstaande en jonge ouders? Grijp dan nu de unieke kans om deel uit te maken van het grootste consumentenevenement op het gebied van zwangerschap, baby's en peuters - de Negenmaandenbeurs! Dit bijzondere evenement vindt plaats van woensdag 19 t/m zaterdag 22 februari in de RAI Amsterdam en trekt jaarlijks duizenden enthousiaste ouders die op zoek zijn naar de nieuwste producten, innovaties, trends en deskundig advies.

Benieuwd waarom andere exposanten deelnemen aan de beurs? Bekijk de exposanten video.

video-thumbnail

Standbouwpakketten

Startersplein (4 m2)

Hip & Happening (4m2)

Regulier: € 3.801,00 * 

Bovenstaand bedrag is incl. standbouw op basis van 9 m² open ruimte en 3m² berging aan de achterzijde, totaal 12m2 en eenmalig deelnamepakket van € 495,00. 

Excl. BTW.

Regulier: € 2.313,00 * 

Bovenstaand bedrag is op basis van 6 m2 incl. standbouw en eenmalig deelnamepakket van € 495,00. 

Excl. BTW.

≥ 15 m2 eigen standbouw

Uw doelstellingen

Een succesvolle deelname begint bij het stellen van duidelijke doelstellingen. Wat wil je bereiken en wanneer beschouw je jouw deelname als een succes? Onze experts kunnen je helpen de doelstellingen van jouw bedrijf te bereiken, zowel online als offline. Of het nu gaat om het stimuleren van de verkoop, het vergroten van de naamsbekendheid, het opbouwen van netwerken of het genereren van leads; wij helpen je graag met het bedenken van een plan om dit te realiseren.

Branding

Maak een onuitwisbare indruk. De Negenmaandenbeurs biedt een platform dat je kan helpen jouw merk onder de aandacht te brengen en jouw imago te versterken. Bereik je bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.

Leads-720x450

Leads

4 beursdagen plus kansen gedurende het hele jaar; de Negenmaandenbeurs helpt je een groot aantal (internationale) leads te genereren. Bereik jouw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.

Relatiebeheer-B2C-720x450

Relatiebeheer

Ontmoet jouw huidige klanten en nieuwe, potentiële klanten face-to-face tijdens de Negenmaandenbeurs. Bouw aan je netwerk door een onvergetelijke ervaring te bieden.
Bereik jouw bedrijfsdoelstellingen door de interactie met jouw publiek, zowel online als offline.

Sales-B2C-720x450

Sales

No traffic, no leads!
Verhoog de verkoop tijdens de Negenmaandenbeurs door de hele   branche te ontmoeten. Bereik de doelstellingen van jouw bedrijf door zowel online als offline met jouw klanten te communiceren. Wij staan klaar om een plan te maken om jouw doelstellingen te bereiken.

video-thumbnail

Exposanten over Negenmaandenbeurs

Ik doe mee omdat ik tijdens de Negenmaandenbeurs van mijn klanten persoonlijk de feedback op mijn producten kan ontvangen. Daarnaast kan ik persoonlijk goede instructies geven aan de consumenten, zodat ze het product op een juiste manier kunnen gebruiken. Naast mijn fysieke aanwezigheid op de beurs heb ik ook een online campagne via de Negenmaandenbeurs ingezet, daarmee heb ik de brand awareness kunnen verhogen. De samenwerking met de Negenmaandenbeurs heb ik als super positief en professioneel ervaren. Een heel leuk en enthousiast team met goede ideeën!

Mini Monkey | Margot Visser
Onderneemster

Wij doen mee aan de Negenmaandenbeurs omdat dit dé manier is om in contact te komen met de consument. Het is natuurlijk van oudsher de bekendste beurs op het gebied van alles wat met baby’s te maken heeft. Dus voor Joolz is het heel belangrijk dat we hier aanwezig zijn en hier onze toekomstige consumenten kunnen ontmoeten.

Joolz | Hazjar Lotfi el Idrissi - PR

Super leuke beurs gehad waar we ontzettend veel bezoekers kennis konden laten maken met ons merk en producten! Hier moet je bij zijn als babymerk!

Philips Avent | Nico de Kort
Marketing manager

Tijdens de Negenmaandenbeurs, afgezien van onze stand, hebben we een heleboel marketing items ingezet. Alles zodat de bezoeker onze stand, ons merk en onze producten heel gemakkelijk kan vinden op de beurs. Ik denk dat het voor een heleboel merken die zich richten op de aanstaande moeder ontzettend interessant is om deel te nemen aan de Negenmaandenbeurs. Het is het ultieme moment om met je doelgroep in contact te komen en echt 1 op 1 een kwalitatief contact realiseren, want waar vind je dat nog.

Weleda | Kim Goppel
Brand & PR Manager

Neem contact met ons op

Isabel-Vermeer
Isabel Vermeer-Rotermundt
Senior Sales Consultant

Vier zekerheden bij deelname aan Negenmaandenbeurs

Advies

Uw ambities zijn belangrijk. We helpen u graag met het bereiken van uw doelstellingen.

Experts

Ons team heeft uitgebreide ervaring in het organiseren van evenementen in het topsegment.

Locatie

RAI Amsterdam is makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer, per auto. We bevinden ons op slechts enkele minuten van het stadscentrum.

Waardevolle ontmoetingen

De Negenmaandenbeurs brengt de   branche samen.